livrare gratuită peste 33 eur

telefon

Coșul dumneavoastră

Nici un produs

Categorii

TERMENI ȘI CONDIȚII UNGHII ESHOP

 

DISPOZIȚII GENERALE

Cumpărătorul (clientul), prin confirmarea comenzii, recunoaște că acceptă Termeni și Condiții pentru livrarea de bunuri declarate de către vânzător. Relația dintre cumpărător și vânzător este supusă termenilor și condițiilor specificate, acestea fiind obligatorii pentru ambele părți în același timp.

INGINAILS s.r.o. este înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Județului Kosice 1 - secțiunea: s.r.l., nr înregistrare: 19470/V.

Sediul central:

Inginails s.r.o.

Starozagorská 6

04023 KOSICE

Nr. înreg: 36 748 994    T.V.A: SK2022332191

IBAN: RO64 BACX 0000 0012 0906 1000

COMANDAREA DE MĂRFURI

Compania noastră vă oferă în mod convenabil dreptul de a cumpăra on-line direct de acasă. Magazinul online este deschis 24 de ore pentru plasarea comenzilor electronice. Acest serviciu este de asemenea disponibil și prin telefon în intervalul orar 9:00-17:30 (GMT). Puteți comanda într-un mod ușor și confortabil folosind coșul de cumpărături din magazinul nostru online sau prin email lăsând datele de contact. Produsele dintr-o comandă devin obiectul unui contract. Mărimile, culorile și alte specificații ale produselor prezentate în magazin, în cataloage, broșuri sau alte modalități de publicitate reprezintă informații oferite de producători sau distribuitori. Ne angajăm să livrăm doar produse în stare foarte bună și conform informațiilor și proprietăților specifice fiecărui produs. Pentru o comandă online de succes trebuie să completați toate datele necesare din formularul de comandă. Comanda se transformă într-un contract de vânzare-cumpărare. Contractul de vânzare devine valid prin livrarea propriu zisă a produselor. În cazuri speciale, mai ales în cazul sumelor mari, pe lângă confirmarea automată primită inițial prin email, vânzătorul își rezervă dreptul de a confirma comanda din nou prin telefon sau de a solicita clientului să plătească un depozit în avans. Dacă în timpul plasării unei comenzi au avut au loc schimbări ale cursului valutar, de preț sau schimbări de produse realizate de furnizor, vânzătorul are dreptul să modifice sau să se retragă din contract cu efect imediat, cu acordul cumpărătorului. Același lucru se aplică și în cazul în care producătorul nu mai livrează produsul comandat, o nouă versiune a produsului este lansată pe piață sau producătorul modifică în mod semnificativ prețul produsului.

LIVRAREA ȘI TIMPUL LIVRĂRII

Livrăm produsele prin intermediul GLS. Livrarea va depinde de disponibilitatea produselor și de capacitatea de operațiune a vânzătorului în cel mai scurt timp posibil. Timpul standard de livrare a produselor este de 2-3 zile lucrătoare. În cazul în care unele produse nu se află în stoc veți fi anunțat în prealabil prin email sau telefon despre modificarea timpului de livrare. În acest caz comanda poate fi anulată sau modificată..

Timpul de livrare a produselor aflate în stoc este de 2-3 zile lucrătoare.

 

PREȚURILE PRODUSELOR

Prețurile afișate în magazinul nostru online sunt valabile în timpul plasării unei comenzi. Ne rezervăm dreptul cu privire la greșelile de tipar și la schimbările de preț cauzate de modificarea cursului valutar, creșterea majoră a inflației sau schimbările de livrare realizate de producători sau alți furnizori. Clientul are dreptul să se retragă din contract dacă prețul s-a schimbat.

Transportul nu este inclus în prețul produselor.

Factura reprezintă dovada achiziției. Factura este disponibilă în format electronic – un document PDF – în contul dumneavoastră după ce v-ați logat și comanda a fost trimisă. Poate fi atașată fiecărui colet, poate fi trimisă pe emailul clientului sau poate fi trimisă la destinație în termen de 7 zile calendaristice din ziua în care a fost trimis coletul către cumpărător. Factura de asemenea servește drept înștiințare a livrării și certificat de garanție.

 

RETRAGEREA DIN CONTRACT

Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă sau de a se retrage din contract în cazul în care cumpărătorul a oferit informații personale false sau înșelătoare sau în cazul în care produsele nu se mai fabrică, nu mai sunt disponibile sau s-a modificat prețul în mod considerabil. În acest caz, vânzătorul va anunța imediat cumpărătorul în vederea stabilirii următorilor pași dintr-o comandă. Fiecare comandă este tratată individual și cu efort maxim depus în vederea satisfacerii fiecărui client.

O persoană fizică/ fără număr de identificare fiscală are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea coletului, în conformitatea cu legile în vigoare. În cazul retragerii din contract, cumpărătorul trebuie să ne anunțe în formă scrisă sau prin email (info-ro@unghii-eshop.ro) în termenul de zile menționat. Cumpărătorul trebuie să ne trimită cererea de retragere însoțită de numărul facturii și contul său.

În acest scop puteţi folosi formularul de AICI. Consumatorul trebui să respecte perioada de notificare şi retragere din contract dacă nu, cererea nu va fi admisă.

Cumpărătorul care se retrage din contract este obligat să plătească transportul pentru returnarea bunurilor. Dacă produsele nu sunt deteriorate sau cu defecte, acesta trebuie să respecte următoarele condiții:

Produsele primite, respectiv livrate, trebuie să fie returnate la adresa menționată mai jos, pe cheltuiala clientului.

Produsele trebuie să respecte următoarele condiții:

  • Produsele nu trebuie să fie folosite – produsele nu trebuie să conțină semne că ar fi fost folosite
  • Produsele trebuie să fie în stare completă!
  • Produsele trebuie returnate cu o copie după factură
  • Produsele nu trebuie să fie trimise cu plată la livrare. Dacă se va trimite cu plata la livrare acestea nu vor fi primite.
  • În cazul livrării personale a produselor, este necesar să se stabilească o dată de livrare.

 

 

Obligațiile care revin comerciantului în cazul retragerii

  1. Comerciantul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu articolul 11.
  2. Comerciantul rambursează sumele menționate la primul paragraf folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția ca consumatorul să nu trebuiască să plătească comisioane în urma rambursării.
  3. Fără a aduce atingere alineatului (1), comerciantul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de comerciant.
  4. Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, în cazul contractelor de vânzare, comerciantul poate amâna rambursarea până la data recepționării bunurilor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis bunurile către comerciant, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

 

Obligațiile consumatorului în cazul retragerii

  1. Cu excepția cazului în care comerciantul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează comerciantului sau unei persoane autorizate de comerciant să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu articolul 11. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  2. Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea bunurilor, cu     excepția cazului în care comerciantul acceptă să suporte acele costuri sau în care         comerciantul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de     consumator.
  3. În cazul contractelor negociate în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora bunurile au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, comerciantul preia bunurile pe cheltuiala sa dacă bunurile, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.
  4. Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor în cazul în care comerciantul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (h).
  5. Atunci când consumatorul își exercită dreptul de retragere după transmiterea cererii în conformitate cu articolul 7 alineatul (3) sau cu articolul 8 alineatul (8), consumatorul plătește comerciantului o sumă proporțională cu ceea ce s-a furnizat până la momentul în care consumatorul a informat comerciantul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totală a contractului. Suma proporțională care trebuie plătită comerciantului de către consumator este calculată pe baza prețului total convenit în contract. Dacă prețul total este excesiv, suma proporțională este calculată pe vaza valorii de piață a ceea ce s-a furnizat.

 

RECLAMAȚII ȘI GARANȚIIE

Orice reclamație va fi soluționată conform legii în vigoare și cu acordul individual în vederea satisfacerii cerințelor clientului. 

Dacă produsele prezintă defecte, ne puteți trimite o reclamație în termen de 24 de luni de la data primirii bunurilor. Garanția nu este valabilă în cazul defectelor cauzate de folosirea incorectă a unui produs sau în urma purtării acestuia. Dacă doriți să faceți o reclamație, este necesar să împachetați produsul cu grijă și să-l trimiteți (prin poștă, fără plata la livrare) către  adresa companiei.

Ne puteți informa referitor la o reclamaţie fie prin email la info-ro@unghii-eshop.ro, fie prin telefon sau poștă.

Garanția produselor este de 24 de luni conform legislației în vigoare (Codul comercial, Codul civil etc.). În cazul în care producătorul oferă o garanție mai mare decât legea în vigoare, garanția mai mare este valabilă. Evaluarea defectelor produselor este realizată conform regulilor, normelor și prevederilor companiei și nu intră în conflict cu legislația în vigoare din Republica Slovacă.

În cazul cumpărătorilor – persoane juridice, se aplică o garanție de 12 luni conform prevederilor în vigoare din codul comercial referitor la produsele defecte  și la condițiile garanției.

Garanția nu este valabilă în cazul defectelor cauzate de folosirea incorectă a unui produs, sau în urma purtării acestuia.

 

CUM DEPUNEȚI O RECLAMAȚIE

Dacă doriți să faceți o reclamație, este necesar să împachetați produsul cu grijă și să-l trimiteți (prin poștă, fără plata la livrare) către  adresa companiei:

INGINAILS s.r.o.

Str. Popa Sapca nr 6, ap 1/Dinuta Nicu

620015 Focsani

Vrancea

România

 

Produsele expediate ca retur trebuie să respecte următoarele condiții:

  • Produsele trebuie să fie ambalate corespunzător. Atunci când se face un retur nu suntem responsabili de pierderea bunurilor, este responsabilitatea consumatorului să ambaleze bunurile în mod corespunzător pentru a nu suferi deteriorări.
  • Bunurile trebuie să fie trimise prin poștă cu confirmare de primire. Nu trimiteţi coletul cu plata la livrare (ramburs). Dacă se va trimite în acest fel coletul nu va fi primit.
  • Produsele trebuie returnate cu o copie după factură şi motivul returului, respectând acestea clientul grăbeşte procesul de retur.
  • După primirea returului, clientul va fi notificat prin email despre primirea şi înregistrarea acestuia.

Procesul de retur urmărește câțiva pași:

  • În cazul unui produs ce se poate repara: se va repara produsul sau se va schimba cu altul de același fel.
  • În cazul unui produs ce nu se poate repara: se va schimba cu altul de alt tip dar același preț sau preț similar.
  • În cazul unui produs ce nu se poate repara și nici nu se poate alege un altul, atunci suma va fi rambursată.
  • În cazul unui retur pentru un produs defect, clientul nu va plăti taxele poștale pentru retrimiterea acelui produs către noi.

Reclamaţiile pentru produse defecte sunt soluţionate în 30 de zile de la primirea acestora la departamentul de retururi. Reclamațiile sunt soluționate în ordinea primirii lor. Încercăm să soluționăm cât mai rapid posibil aceste reclamații, în așa fel încât clienții să fie întotdeauna mulțumiți.

Ne puteţi trimite întrebări şi reclamaţii la următoarea adresă de email: info-ro@unghii-eshop.ro

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Pentru a beneficia de serviciile noastre trebuie să ne oferiți câteva informații personale. Vă respectăm confidențialitatea, de aceea încercăm să solicităm cât mai puține informații, care sunt absolut necesare și încercăm să le protejăm împotriva unui abuz. Folosim datele personale conform normelor legale și a legii de confidențialitate.

Detaliile despre achizițiile, reclamațiile sau activitățile desfășurate în magazinul nostru online sunt de asemenea confidențiale și fac obiectul aceleiași reguli de siguranță ca în cazul protejării datelor personale. Datele despre dumneavoastră și achizițiile dvs. sunt protejate de abuz și nu sunt oferite unei terțe părți (cu excepția companiei care asigură transportul sau plata, care primește informații minime despre client, doar informațiile necesare unei livrări reușite).

Ne rezervăm dreptul de a folosi datele dvs. în vederea informării cu privire la vânzări, noutăți și alte activități de marketing. Fiecare email conține un link de dezabonare în cazul în care nu sunteți interesat și ne puteți interzice folosirea datelor dvs. în acest scop. În plus, aveți dreptul să ne anunțați în scris cu privire la orice schimbare sau ne puteți solicita ștergerea datelor personale.

Prin folosirea magazinului nostru online sunteți de acord cu colectarea și folosirea datelor personale conform politicii noastre de confidențialitate și sunteți de acord cu regulile menționate anterior.

 

 

 

Autoritatea de supraveghere:

Inspecţia Comercială Slovacă (SOI)
Inspectoratul SOI, Kosice
Vratna 3, 04001 Kosice

 

În Kosice 17.10.2012


AcasăAcasă

(gol)
X
Folosim cookies pentru a putea adapta conţinutul şi reclamele, pentru a furniza funcţiile media online şi pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează website-ul.
Sunt de acord
Mai multe informaţii